Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 20 d?abril 2024.

Protecció de dades personals en els centres educatius en temps del Covid-19

22/10/2020.
    10 claves sobre la protección de datos personales en los centros educativos en tiempos del Covid-19

L'inici de curs, si bé s'ha donat amb presencialitat en les etapes inicials, no ha esvaït els dubtes que van sorgir durant els mesos del confinament. Gran quantitat de docents s'enfronten diàriament a haver d'atendre educativament l'alumnat de manera telemàtica, bé per existir semipresencialitat en aquesta etapa educativa o bé per confinaments d'aules.

A més del que té a veure amb la realització del treball de manera telemàtica són recurrents els dubtes sobre els drets i obligacions del personal docent relacionats amb les dades personals i el Covid-19.

Des del Gabinet Tècnic Jurídic de la FECCOO i la Secretaria de Pública No Universitària hem recollit consultes sobre aquest tema i les hem sintetitzat en diverses claus que poden aclarir algunes situacions.

Enregistrament i difusió de les classes.

Drets d'autor i drets d'imatge.

10 claus sobre la protecció de dades i Covid.