Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

FECCOO demana que s´acceleri la vaccinació de tot el professorat

Com a sindicat de classe, demanam que la vaccinació no deixi fora al personal docent i no docent de la comunitat educativa dels Centres d’Adults, del Conservatori i la Universitat. També s’ha d’assegurar i protegir al col·lectiu professional que treballa en aquests ensenyaments.

10/03/2021.

Dimarts, 9 de març de 2021

Des de la Federació d’Ensenyament de CCOO demanam que la Conselleria d'Educació acceleri el procés de vaccinació de tot el col·lectiu de la comunitat educativa sense discriminació per treballar en diferents cossos docents. Exigim que aquest procés de vaccinació sigui estès a Centres d'adults, Conservatoris i a la Universitat, ja que són llocs amb altes concentracions de persones, i es tracta d’un professorat que està exposat a un risc elevat com la resta de docents, tant pel nombre d’hores de docència com pel nombre d’alumnes en espais tancats.

L'associació de directors de CEPA, s'ha posat en contacte amb el director general d’FP i ensenyaments artístics per manifestar-li la preocupació i malestar dels docents que hi treballen degut a que la majoria són majors de 55 anys i amb patologies cròniques i no s’ha iniciat el seu procés de vaccinació, havent-hi personal amb grup de risc.

Valoram l'esforç de la conselleria en la gestió d’aquest procés tan complex, però consideram que no s’ha de discriminar cap col·lectiu docent i, si és necessari, s’han d’obrir més ubicacions i franges horàries per accelerar de forma significativa la vaccinació de tot el professorat.