Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

Obert el tràmit d'interinitats pel curs 2021-22

El termini per presentar les sol·licituds comença el 19 de gener de 2021 i finalitza el 23 de març de 2021, ambdós inclosos.

19/01/2021.
    Tramit interinitats 21_22

La tramitació del reconeixement d’activitats de formació permanent del professorat pel curs 2021-2022 s’ha de fer únicament i exclusivament a través del tràmit telemàtic que trobareu fent clic aquí, on trobareu la sol·licitud i un vídeo orientatiu per al reconeixement de les activitats de formació.

FAQs interinitats

Consulta el TUTORIAL per fer el tràmit

ACCÉS AL TRÀMIT

Resolució de la directora general de Personal Docent de data 16 de desembre de 2020 per la qual s’ aprova la convocatòria pública per formar una borsa d’aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca del Govern de les Illes Balears per al curs 2021-2022