Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 20 d?abril 2024.

Elles prenen la paraula

La Federació d'Ensenyament presenta una campanya per a donar veu a les dones, moltes vegades invisibilitzades, i als principals desafiaments que es vénen per al present i el futur.

16/06/2020.
    Ellas toman la palabra

"Elles prenen la paraula pretén ser una via de transmissió del que està passant en l'actualitat i cridar l'atenció sobre la necessitat d'abordar els treballs posant en el centre les cures, sempre des d'una perspectiva política", explica Belén de la Rosa, secretària de Dona, Polítiques d'Igualtat i LGTBIQ de FECCOO. I continua explicant que un dels motors d'aquesta campanya que presenten avui és "donar veu a les treballadores, moltes vegades invisibilitzades, no escoltades, solapades per altres discursos masculinizats que no tenen en compte la realitat del que està passant i pot passar. Perquè al final, quan els drets involucionen, les cures i la precarietat té nom de dona, la immensa majoria de les vegades".

Entre els temes que abordaran les autores convocades a participar en el desenvolupament d'aquesta campanya estan l'habitatge, la crisi europea, les cures i a la seva professionalització, teletreball i desconnexió digital, drets laborals en igualtat de condicions, docència i totes aquelles qüestions que com a treballadores ens interessen. Presa tu també la paraula i comparteix aquests continguts que inclouran també altres formats audiovisuals.

Pots visitar-la aquí, ja que serà permanent en la web de la revista TE en Internet (http://www.te-feccoo.es/).