Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 29 de març 2024.

Afiliar-se a CCOO ara és més senzill

Hem posat en marxa una via per a afiliar-se molt més ràpida i senzilla. Només amb donar-nos les teves dades de contacte a través d'aquesta pàgina web, te telefonam per demanar-te la resta de la informació i que puguis comptar com més aviat millor amb els avantatges de l'afiliació al sindicat. La quota sindical és deduïble en la declaració de la renda i a més et dóna dret a una assegurança de vida en cas d'accident.

19/05/2020.
    Afiliate a CCOO

Ara és més ràpid i més senzill:

1. Fes clic en aquest enllaç
    2. Emplena les dades
    3. Et telefonam
    4. I ja està. Estàs afiliada o afiliat a CCOO.

Amb tu som més i millors

CCOO és el primer sindicat en afiliació, representativitat i presència en les empreses i Administracions Públiques. Devem la nostra independència i la nostra força a les persones afiliades. El teu suport garanteix la nostra capacitat de reivindicació i proposta.

El nostre sindicat és necessari per a aconseguir millors condicions de treball, millors salaris i nous drets a través de la negociació dels convenis col·lectius, de la relació permanent amb les empreses i de la interlocució amb les diferents Administracions.

La força de CCOO és una garantia perquè es mantingui i millori el sistema de protecció social: les pensions, la protecció per desocupació o la protecció a les persones amb dependències. Comptem amb els millors equips d'assessorament sindical, jurídic i tècnic i els posem a la teva disposició, a més d'altres serveis relacionats amb l'habitatge, les assegurances, els fons de pensions o el temps lliure.