Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 19 d?abril 2024.

CCOO i UGT convoquen als treballadors i treballadores a participar en les xarxes socials aquest 1r de Maig

• A les 13.30 hores compartirem les nostres reivindicacions en les xarxes socials en una “manifestació virtual”
  • A les 17 hores se celebrarà un concert virtual a través de les xarxes socials de tots dos sindicats i a les 20.10 un concert solidari amb artistes de 17 països

En aquest 1r de maig, que se celebra enmig del confinament pel COVID-19, CCOO i UGT volen tornar a estar, com sempre, celebrant aquest dia al costat de milions de persones treballadores. Totes dues organitzacions volen destacar el valor insubstituïble del treball i el paper central de milions de treballadores i treballadors en aquesta difícil situació que estem vivint. CCOO i UGT subratllem la funció indispensable dels serveis públics en una societat democràtica i igualitària, i exigim un nou model econòmic i social la prioritat del qual siguin els drets i el benestar de les persones.

01/05/2020.
Cartell 1 Maig

UGT i CCOO volem celebrar un 1r de Maig històric, que serà molt especial per qüestions òbvies, però que de cap manera perdrà la seva naturalesa reivindicativa i de lluita. Per això, pretenem inundar les xarxes socials i les webs de tots dos sindicats amb la presència constant dels nostres lemes, exigències i proclames per a aconseguir la participació de totes les persones treballadores en un complet programa preparat al llarg de la jornada.

Els actes organitzats es desenvoluparan al llarg de tot el dia. Alguns dels punts centrals consistiran en:

11:00 Roda de premsa dels Secretaris Generals de CCOO i UGT Illes Baleares. La podreu seguir en directe pel canal de Youtube de UGT Illes Balears (https://www.youtube.com/user/UGTIllesBalears)

12:00 Emissió del video homenatge a les treballadores i treballadors dels sectors essencials. Canals del sindicat a nivel estatal

12:30 Discursos dels secretaris generals Confederals Estatals de CCOO i UGT. Canals Estatals

13.00 Roda de premsa de José Luis García en les xarxes de Facebook i Twitter

13.30 MANIFESTACIÓ VIRTUAL del 1r de Maig en les xarxes socials. Penjarem en xarxes els vídeos i textos que ens envieu i retuitarem els que pengeu vosaltres en les vostres xarxes si ens esmenteu ( @CCOOBalears ) i els hahstags #1MCCOOBalears i  #UnAltreModelEsNecessari

17.00 CONCERT SOLIDARI virtual en reconeixement de les treballadores i treballadors dels sectors essencials. El concert comptarà amb la participació de nombrosos artistes com Rozalén, Ismael Serrano, Marwan, Sole Giménez, Luis Pastor, Efecte Papallona, Marisa Valle Roso, Cristina de la Vall, entre molts altres artistes, i serà presentat per Olga Rodríguez i Juan Diego Botto. Canals Estatals

20.00 APLAUDIMENTS SOLIDARIS

20.05 CONCERT INTERNACIONAL SOLIDARI en reconeixement de les treballadores i treballadors, que comptarà amb les actuacions de Víctor Heredia, Inti Illimani, Tico Santa Cruz, Billy Bragg, entre altres (Consultar cartell). Seguir en canals estatals

*El programa pot sofrir alguna modificació. Per a més informació consulta les webs i xarxes socials

En aquest 1r de Maig, UGT i CCOO cridem a reivindicar més i millors serveis públics: sanitat, atenció a les persones majors i a les dependents, educació...; més inversió en ciència, tecnologia i innovació. Necessitem un model econòmic i mediambientalment sostenible.
Per això, totes dues organitzacions reclamem un gran Pacte d'Estat, per a reconstruir l'estructura econòmica i productiva del nostre país, sense deixar a ningú enrere, garantint la volta a l'activitat econòmica sense arriscar la salut.