Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 26 d?abril 2024.

Vacaciones, Apartamentos y Hoteles

L'acord amb "Vacaciones Apartamentos y Hoteles" contempla que aquesta entitat presentarà a CCOO ofertes exclusives per als seus afiliats/as, amb descomptes que variaran del 5% al 30% sobre el preu de venda general. L'acord contempla que les ofertes i propostes seran sempre vinculades a destinacions de platja, si bé podran ser ampliades a altres destinacions.

26/02/2020.

Les persones afiliades que desitgin contractar amb aquesta entitat col·laboradora i vulguin que els sigui aplicat el descompte corresponent, hauran d'acreditar la seva afiliació mitjançant el certificat d'estar afiliat i al corrent de pagament de quotes. Aquest certificat el pots obtenir en l'àrea d'afiliat de la web de CCOO o bé en el teu sindicat.

Consulta les Ofertes exclusives per a la afilaición de CCOO per a aquesta temporada 2020. Veure secció "Documents relacionats"

* SETMANA SANTA. PONT DE MAIG *
    - Apartaments Estela del Nord, Gandia (València)
    - Residència El Pedruchillo, La Màniga de la Mar Menor (Múrcia)
    - Apartament en Bueu-*Rias Baixes (Pontevedra)
    - Hotel El Til·ler en Pans (Astúries - Cantàbria)

* ESTIU 2020 *

- Apartaments en el Vedat de Sancti Petri a Chiclana, Cadis. D'octubre de 2019 a maig de 2020. També disponible Juny.
    - Apartaments a Foz (Lugo)
    - Apartaments Ava Torremar (Oropesa)
    - Hotels H10 2020. Sobre el millor preu que es mostri, fan un 8% més el 5% afegit amb el número de registre del club H10
    - Dúplex en Llanes (Astúries)