Federació d'Ensenyament de CCOO de les Illes Balears | 20 d?abril 2024.

SERVEIS PER AFILIATS

Morillo de Tou. El teu poble al cor del Pirineu

Gaudeix de les ofertes per a estades a les portes del Parc Nacional d'Ordesa i Monte Perdido, en el Pirineu Aragonès, limítrof amb la Serra i Canons de Guara i a prop del Parc Natural Posets-Maladeta (Vall de Gistaín).

13/11/2019.
    Morillo de Tou

Us informar-vos de les dates a partir de les quals serà possible fer RESERVES per a la temporada 2020:

- A partir de dimarts 12/11 a les 19 h. serà possible realitzar reserves online. Pots accedir al nostre motor de reserves punxant aquí. En el procés de reserva, no oblidis incloure el teu codi cupó "CCOO" (les 4 lletres en majúscula) perquè s'apliqui el descompte especial per afiliats a CCOO

- A partir del dimecres 13 a les 10,30 h. es podrà reservar per telèfon (974.500.793). No s'agafaran reserves telefòniques per al 2020 abans d'aquesta data.

- A partir del dijous 14 s'atendran les sol·licituds que arribin per mail o pel formulari de sol·licitud de reserves de la nostra web (https://morillodetou.com/es/reservas). Aquestes sol·licituds per al 2020, s'atendran per ordre d'arribada (des del dijous 14/11).

Perquè la reserva quedi formalitzada se sol·licitarà, com sempre, un preingrés de l'30% de l'total de la reserva, que es podrà abonar bé mitjançant targeta de crèdit, bé per transferència bancària. El termini màxim per realitzar aquest pagament és de 15 dies des de la realització de la pre-reserva. Transcorregut aquest període sense rebre el preingrés, la pre-reserva podrà ser cancel·lada unilateralment pel Centre de Vacances. Les reserves es realitzen per a un tipus general d'allotjament; si es desitja un en concret, es pot indicar en les observacions el número d'habitació, parcel·la, casa o bungalow desitjat i el tindran en compte de cara a fer la reserva, però en cap cas es reservarà un allotjament en concret. Han establert aquests mecanismes perquè tots els clients tenguin les mateixes possibilitats de gaudir de Morillo de Tou i fer la reserva a les dates desitjades.

...i si encara vols gaudir el que resta del 2019, mira les ofertes per camping a Ordesa, al cor del Pirineu Aragonès. Viu l'aventura en tenda de campanya, caravana/autocaravana.

Com arribar-hi.